poniedziałek, 17 grudnia 2012

Święta tuż , tuż a z nimi Świąteczne ubranka :D

Witam . ;D
Dziś wam powiem że dużo MSP kupuję świąteczne sweterki ;p Są one bardzo modne . A do swetrów można też kupić czapkę ;P
   Właśnie taką :
Stylizacja dla dziewczyny ;p

Tu jeszcze chłopaki moga dokupić czapki i

Nowy dziwny użytkownik :o

Hejka .;3
Dziś chcę wam powiedzieć troszkę o mnie xd Więc mam 9 lvl cały czas -,- Ale bardzo blisko brakuje do 10 lvl :D


A teraz coś o nowym dziwnym użytkowniki :o
Zwie się justin,biber122 .Podobno jest AntyFanem Justina . I ubiera się bardzo śmiesznie ;p

Tu akurat ubrał się normalnie ale zobaczcie niżej

   <--------------  Tu macie tylko jego twarz :D

sobota, 15 grudnia 2012

Nie ma co .. ;p

Hejka ;p
Dziś nie mam żadnych nowinek .
Powiem wam tylko że dziś został otworzony 15 prezent w kalendarzu adwentowym . A było nim babka :D



;p

piątek, 14 grudnia 2012

Jak założyć MSP .

Hejka 
Wiem że na pewno wiecie jak się zakłada MSP ale może niektórzy :P
Więc

1. Na początek trzeba kliknąć Nowy Użytkownik 

2. Następnie wybieramy płeć Movie , lub gotowy chłopak /dziewczyna
2. Wybieramy dla movie kształt ust , oczu i wybieramy ubranie .
Można zmienić kolor ubrań lub włosów
Można też zmienić kolor skóry movie 

3.Gdy już ubraliśmy movie , klikamy OK-Zrobione

4.Następnie wpisujemy Login i Hasło. A później klikamy Akceptuję-Utwórz moje konto .


5. Później cię wita jakaś movie chyba :D

                                                       Później dostajesz 4 prezenty

                                         A następnie ta movie wyjaśnia ci co się robi na MSP

KONIEC :D










Animki . ;/

Witam . ;3
Dziś chcę powiedzieć o Animce w MSP z innych krajach . Jest to FY w skrócie muszę napisać bo mogę mojego bloga zgłosić ;/

Tu macie jak ona wygląda . ;|



Wiem że to akurat jest z Norwegii :P

I to jest tylko będę na MSP . Nie wiem czemu oni dodali te animki :/ Lecz w polskim MSP takich nie było .
Usuneli także animki z krwią . :p




czwartek, 13 grudnia 2012

Nowy wygląd sklepów ^_^

Witam ;p
Dziś chcę wam powiedzieć o nowych wyglądach sklepów ;p

Sklep z ubraniami
                                                 przed
Tu macie zdjęcie z neta przy okazji zobaczycie jak wyglądało stare msp ;p

                                               po

Tu macie mowy wygląd ;3

Tu sklep z animkami 
przed


Sorki za grafikę :/

po


Teraz tak właśnie wygląda nowy wygląd sklepu z animkami na msp ;p




 A tu macie nowy KoneQ ;p

Oczy i ubranko ;P

Witam . Bardzo wasz przepraszam że nie pisałam ale miałam karę na kompa -,-

Dziś chcę wam powiedzieć o ty że chyba od dziś lub od wczoraj movie zaczęły mrugać oczami ;)
Tu macie zdjęcie


Trochę dziwnie wyglądają w zamkniętych oczach ale ledwo co mi się udało załapać że mają zamknięte :P

A jeszcze jest nowa bielizna :P

piątek, 7 grudnia 2012

Ja ;3 i Najka ;3

Hello . ;3 
Dziś wam pokarzę moje msp .
Oto one ;D

Sorka że w ogóle nie przycięłam ale nie chciało mi się już ;3


A tu konto mojej przyjaciółki która wróciła już do Anglii :'(
Ale przyjedzie we Ferie ;D


Wiem że nie było wtedy żadnych znajomych online ale Lucy nie wchodzi często na MSP teraz bo pewnie nie ma czasu ale gdy była u mnie we wakacje to prawie codziennie wchodziliśmy :D



Nowinki , nowinkami ;)

Hello . ;3
Dzisiejsze nowinki przedstawię wam w punktach . ;) Tak dla odmiany 

1. Stylowe zimowe kreacje , które kupiła Modnisia09





2. A także są nowe konkursy świąteczne ;3

Konkurs Creepy Christmas 


Konkurs Christmas Cheer



To wszystko na dziś , teraz będzie najwięcej postów chyba Świątecznych ;D
Baaay ;3

Tylko teraz na koniec ,, Ja " <haha> na MSP . Właśnie tak jestem teraz ubrana , wiem że mało świątecznie ale nie mam kasy na ciuchy ;p





czwartek, 6 grudnia 2012

App ;>

Hei . ;3
Dziś wam coś powiem o MSP na Androida ;)
Otóż osobiście polecam go . ;3
Mam też go na telefonie . I polecam jak już mówiłam :D


Tu macie reklamę w prawym dolnym rogu . O tym jak można ściągnąć ;p


 Tu macie znaczek jeżeli ktoś korzysta z Telefonu , Tableta lub innych rzeczy ;p




Tu macie wygląd już z tableta , telefonu

Tu macie grę , często w nią grałam codziennie za zwycięstwo wybierasz sobie prezent ;p





Tu macie pozostałe wyglądy ;p



A teraz żegnam się z wami 
Paaaa ;>




środa, 5 grudnia 2012

StarCoins ;3

Hei . ;3

Dziś powiem jak jak łatwo i szybko zarobić StarCoins ;p

Tu macie zdjęcie ;p


1.Zachęcać inne movie stars do kupowania Twoich super Looks ;3 - 5 sc
2.Pokaż swoje filmy innym - 1O-15 sc
3.Graj w śmieszne gry w pokojach rozmów - w zależności na jaką grę natrafisz 
4.Oglądaj i oceniaj  Filmy innych osób - 1O sc
5.Kup VIP i otrzymuj do 5O.OOO sc - 1.OOO-5O.OOO

6.Zaproś przyjaciela do gry przez e-mail-a i otrzymuj dużo SC - 2OO sc
7.Klikaj i pielęgnuj się zwierzakami twoich znajomych - 1 sc ;p

Wiem że za dużo nie napisałam ale właśnie śpieszę się na muzyczną ;p

Baaay :)

wtorek, 4 grudnia 2012

VIP . Opłacalny czy nie ?

Cześć ;3

Dziś powiem wam czy opłaca się kupić Diamond VIP za 149.99 zł 

Osobiście myślę , że tak sobie , ale to też zależy czy masz taką kwotę ma koncie w banku . Bo przez SMS w telefonie nie można wysyłać jedynie pakiet na 7 dni i na 1 miesiąc .
Ja np. bym nie mogła kupić , nie chciała bym wydawać pieniędzy na takie coś :/ 
Zresztą nie mam swojej karty a mama by mi nie chciała kupić ;3
Pewnie bym się tak cieszyła ;d hah ;3
BYm pokupowała tysiące ciuchów ;D



Tu macie ile kosztuje VIP na wybrane dni (sorki że VIP na rok jest z Walentynek ale nie mogłam znaleść tego z Świątecznym VIP-em )



Teraz podsumujmy ;3 Powiem wam jeszcze czy opłaca się inne VIPy :D

VIP na rok dla niektórych się opłaca a dla niektórych nie w zależności jak kto jest bogaty .

VIP na 3 miesiące myślę że ja bym mogła kupić gdyby można było kupić przez SMS i oczywiście bym była młodsza ;3

VIP na 1 miesiąc kupowałam najczęściej więc myślę że się opłaca :2

VIP na tydzień kiedyś kosztował 7.86 zł teraz podrożyli cenę wszystkich VIP-ów co jest bez sęsu oczywiście dla nas użytkowników . VIP ten się opłaca ;3


Dzięki i do widzenia ;3 <hah>

poniedziałek, 3 grudnia 2012

AnanaseQ

Witam was serdecznie ;3 
Dziś chciałam poruszyć temat o AnanaseQ
Jest dużo o niej plotek i różnych fotomontaży że pisze do ludzie przekleństwa ,wyzywa ich itp.
Moim zdaniem ona w ogóle nie jest zła . Ona jest taka sama jak reszta użytkowników MSP. Myślę że niektórzy jej zazdroszczą .

To właśnie AnanaseQ w realnym świcie ma na imię Ula . Szczerze mówiąc myślałam że wygląda inaczej ;3


Tu Ula w ctr (co teraz robisz) pisze że nie usuwa się . Chciała się usuną być może miała za dużo Fanów ;3 i za dużo wrogów którzy jej zazdrościli , postanowiła że odda konto komuś innemu , tysiące msp chciało konto lecz nie wiadomo komu je oddała .


A tu .... własnie to samo sądzę o niej . Niektórzy ludzie jej zazdroszczą i tyle ;3



 Teraz Ula nie wchodzi już często na MSP , nie ma już 1 miejsca . Już nie jest legendą MSP .
Teraz 1 miejsce ma ALAKINGA która jest już sławna jakiś czas ;3

To wszystko na temat AnasaneQ 
            Dzięki i paa ^_^

Świąteczne MSP ^_^

Witam ;)

Nie dawno Movie Star Planet zmieniło swój wygląd na świąteczny ^^
Nowe konkursy , nowe animacje , ciuchy oraz nowy VIP z świątecznym boonisem i ciuchami ;)






Na święta już drugi rok jest ,, Świąteczne Losowanie " inaczej mówiąc kalendarz adwentowy z świątecznymi prezentami ;)





To już wszystko w tym poście , do zobaczenia z następnymi nowinkami ;3